Ιδρύεται νέος οργανισμός κομματικού βολέματος

Νέο μεγάλο οργανισμό κομματικού βολέματος ημετέρων για όποιο κόμμα βρίσκεται στην εξουσία ιδρύει η κυβέρνηση. Και είναι κάτι που το έχουν ανάγκη τόσο η σημερινή κυβέρνηση, όσο και οι επόμενες για να μπορούν να βολεύουν κομματικούς ημέτερους με υψηλότατους μισθούς, τώρα που όλες οι γνωστές ΔΕΚΟ πρόκειται να ιδιωτικοποιηθούν και πολλά κομματικά παιδιά κινδυνεύουν να βρεθούν στο κόσμο και να μπουν στον κόσμο που όλοι οι άλλοι πολίτες και φορολογούμενοι βιώνουν.

Τον κόσμο της ανεργίας, των ελαστικών μορφών εργασίας, τον κόσμο της ανέχειας και των μηνιαίων αποδοχών των 100 ευρώ. Και κανένα κόμμα δεν το θέλει αυτό. Αλλιώς θα χάσει την κομματική του πελατεία και οι ψήφοι που παίρνουν στις εκλογές θα μειωθούν κατά πολλές χιλιάδες. Γιατί σε πολλές χιλιάδες ανέρχονται κάθε φορά οι κομματικοί ημέτεροι που από την αφάνεια και την τεμπελιά φτάνουν σε διευθυντικές θέσεις ή σε θέσεις συμβούλων με ιδιαίτερα υψηλές αποδοχές, τη στιγμή που η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων παλεύει και αγωνίζεται για να βγάλει την επόμενη μέρα χωρίς απώλειες.

Το νέο δοχείο διορισμού κομματικών υπαλλήλων δεν είναι άλλοι από τον ΟΑΣΘ. Τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. Όπου, όπως προκύπτει από το πόρισμα της ομάδας των Επιθεωρητών του υπουργείου Μεταφορών, οι αμοιβές ήταν υψηλότατες και οι υπάλληλοι του εν λόγω οργανισμού, αν και είχαν χαμηλότερο μισθό, έπαιρναν συνολικά πάνω από 50 επιδόματα, τα οποία εκτόξευαν τις μηνιαίες αποδοχές τους σε δυσθεώρητα για την εποχή ύψη.

Σύμφωνα λοιπόν μες τον υπουργό Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, οι αστικές συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης «κρατικοποιούνται». Δημιουργείται δημόσιος φορέας συγκοινωνιών που θα αναλάβει και τις οδικές αστικές μεταφορές της Θεσσαλονίκης, με δικό του στόλο λεωφορείων.

Και μάλιστα δεν θα είναι ένας ο νέος οργανισμός κομματικού βολέματος, αλλά δύο. Γιατί, με αφορμή τη λειτουργία του μετρό στη Θεσσαλονίκη στο τέλος του 2019, το υπουργείο Μεταφορών ετοιμάζει νομοσχέδιο, το οποίο θα προβλέπει τη σύσταση δύο δημόσιων φορέων για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Από τους δύο δημόσιους φορείς συγκοινωνιών που θα δημιουργηθούν, ο ένας θα είναι φορέας σχεδιασμού και ελέγχου και ο δεύτερος φορέας λειτουργίας. Το σχετικό σχέδιο νόμου θα κατατεθεί σύντομα, ενώ στο φορέα λειτουργίας δεν θα συμμετέχουν ιδιώτες.

Θα διορίζει δηλαδή η κάθε κυβέρνηση όποιον θέλει.

Ειδικότερα, για το νέο συγκοινωνιακό φορέα λειτουργίας που προβλέπεται για τη Θεσσαλονίκη, επειδή το Μετρό είναι άλλης τεχνολογίας από αυτό της Αθήνας, ο φορέας θα αναλάβει και τη λειτουργία του Μετρό, άρα θα πρέπει να ξεκινήσει από τώρα η δημιουργία του, ώστε με την παράδοση του έργου στο τέλος του 2019, να μπορεί να το λειτουργήσει.

Και πού θα βρεθούν τα λεφτά; Και γι αυτό υπάρχει λύση. Από την εμπειρία που υπάρχει από τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανάπτυξης και η Παγκόσμια Τράπεζα, είναι πολύ θετικές στο να χρηματοδοτήσουν και να στηρίξουν δράσεις αστικών μεταφορών. Δηλαδή κι άλλα ευρωπαϊκά κονδύλια που θα μπορούσαν να βοηθήσουν τα αδύναμα οικονομικά στρώματα της χώρας, πάνε στην ίδρυση δύο νέων ολοκαίνουργιων οργανισμών κομματικού βολέματος.

Κατά τα άλλα, όλα γίνονται για το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης που ταλαιπωρείται από τον ιδιωτικό ΟΑΣΘ. Αντί να εξυγιάνουν έναν ήδη υπάρχοντα φορέα και αντί να τον υποχρεώσουν να λειτουργεί νόμιμα, τον καταργούν για να ιδρύσουν ακόμα ένα χωνευτήρι κομματικών ημέτερων για να βολεύονται πάντα τα κομματικά παιδιά.